Túra Italy

Friss topikok

• Nincsjogod: Most éppen Horvátországban Zágráb után vagyunk, már elhagytuk Karlovicét és egy számunkra kiejthet... (2014.08.26. 08:13) Isten hozott...

Címkék

Tengerpart felé...

2014.09.01. 11:44 Nincsjogod

tura04_1409564514.JPG_756x567

Megyünk tovább, bár mostanra már eléggé elcsigázottak vagyunk, mert szinte csak felfelé megyünk és folyamatosan toljuk a bringákat.

Az első nap még mentünk 27 km-t, de mostanra már örülünk a 15-nek is.

Az utak eléggé jó minőségűek, inkább a kaja megvásárlása a probléma és szinte sehol sincs ivóvíz.

Úgy gondoltuk, hogy itt a hegyekben majd mindenütt csordogálnak patakok és kis folyamok, de ivóvíz, amiből biztonsággal lehetne inni az nincs.

Egy helyen találtunk egy kis forrást, de elég fura íze volt a vizének, úgyhogy ezt sem vállaltuk be.

A pékségek és egyéb helyiségek már meegszűntek ezen a környéken, de sörözőből van bőven, az élelmiszerboltok pedig hamar bezárnak.

Sokszor előfordult már, hogy mire beértünk egy faluba, ott már zárva volt minden, egyébként is itt egy kicsivel mindent drágábban adnak.

A sátorhely keresése nem jelent akadályt csak az a baj, hogy valami mindig lelassít minket, pl. egy küllőtörés, vagy defekt.

De leginkább a víz hiánya jelent problémát, ha rosszul mérjük fel előre a bevásárlási lehetőségeket.

Van úgy, hogy egy település tök nagynak van feltüntetve, de odaérve elég picike és nincs benne szinte semmi, de ennek az ellenkezőjével is találkoztunk már.

Ravna Gora után már kezdtek egész jól jönni a lejtők is és elértük a Lokve-i tavat is.

Fantasztikus és lenyűgöző tájak ezek.

Kis videózás után elindulunk kissé feltöltődve, majd pár száz méter után a lejtőn valamiért elkezdett himbálózni az utánfutó és kifordult a kereke. éppen megfogott a szalagkorlát, de megint állhatunk az út szélén és szervizelünk.

A régi kitört kereket próbáljuk a maradék küllőkkel kiegészítve életre lehellni a kereket, bár 40 fokban nyolcast is kapott.

Nagy nehezen sikerült valamennyire rendbehozni csak hogy szálláshelyig kibírja és akkor majd másnap reggel nyugodtan rendbe rakhatom egy kicsit jobban.

Az egész isteni szerencse, hogy ott történt, mivel nagyon sok helyen hiányzik az út széléről a szalagkorlát, vagy soha nem is volt. Ha mindez 50 méterrel arrébb történik, akkor tuti berántott volna a szakadékba a cuccos, szerencsére nem így történt.

Kellene egy biciklis bolt, de erre esélyünk sincs.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.