Túra Italy

Friss topikok

• Nincsjogod: Most éppen Horvátországban Zágráb után vagyunk, már elhagytuk Karlovicét és egy számunkra kiejthet... (2014.08.26. 08:13) Isten hozott...

Címkék

Megtaláltak minket...

2014.08.30. 22:20 Nincsjogod

Egy hegyi kis falucska határában találtunk egy kis rétet és úgy gondoltuk, hogy itt meghúzhatjuk magunkat estére. Eléggé az út szélén volt, de bevállaltuk, hogy ránk küldik a rendőrséget, vagy valami hasonlót. Már vagy 2 napja érezzük, hogy valami megváltozott…

tovább »

Bendusz jelenti: a medvék jól vannak...

2014.08.30. 22:17 Nincsjogod

Már kezdett esteledni és kerestünk kempinget. Találtunk egy szép kis tisztást és gondoltuk, hogy nincs ott kullancs. Ekkor a földön találtunk 2 kihegyezett karót, utána jött egy bácsi vadászkutyával. A bácsi elmondta angolul, hogy medvecsalád van pár száz méterre…

Fantasztikus tájakon...

2014.08.29. 10:48 Nincsjogod

Karlovacot viszonylag egyszerűen elértük és könnyen átjutottunk rajta, leszámítva azt a fél órás szerelést, amit az utánfutó tartó fémszalagjának szakadása miatt álltunk. Belefutottunk a helyi etnikum (hogy finoman fogalmazzak) kis gyerekcsapatába, akik valószinűleg…

Az autópálya, ahogy mi láttuk...

2014.08.29. 10:45 Nincsjogod

Támad a felhő...

2014.08.29. 10:42 Nincsjogod

Új barátok...

2014.08.29. 10:40 Nincsjogod

Szóval Odajött egy ember és mondta, hogy nagyon szívesen ad hajlékot nekünk a saját lakásában és mutatta, hogy az ablaka pont felettünk van a harmadik emeleten. Gondoltuk, mivel nincs mit veszteni, ezért megnézzük, hogy hová is mennénk. Elintézte a benzinkutassal, hogy egy…

Zágrábi kalandok...

2014.08.26. 08:06 Nincsjogod

Szóval megérkeztünk Zágráb közelébe és eléggé ránkjött az este. Szokás szerint már megint késésben vagyunk, úgyhogy nem megyünk tovább, mert akkor a városban éjszakázunk és hát az persze fizetős lesz, nekünk pedig ahol lehet spórolnunk kell, mert ki tudja mi vár még…

Helyzetjelentés, ahogy mi látjuk...

2014.08.25. 13:31 Nincsjogod

Gondoltam leírjuk a mi szemszögünkből, hogy milyennek is látjuk eddig Horvátországot. Szóval az utak minősége vidéken a határ után sokkal jobb, mint Magyarban. Nagyon kevés a kátyú az úton, de a kerékpárutak, amelyek többségében csak a településeken vannak ugyanolyan rossz…